Odpowiadając na potrzeby uczelni i dostępność środków unijnych w ramach tegorocznych iteracji programów POWER 3.5 i POPC 2.1. zapraszamy na bezpłatne seminarium realizowane w terminach:

  • 21.05.2018 Wrocław – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • 22.05.2018 Warszawa – Fundacja Rektorów Polskich
  • 24.05.2018 Gdynia – Akademia Marynarki Wojennej
  • 25.05.2018 Kraków – Uniwersytet Jagielloński

Celem wydarzenia jest prezentacja innowacyjnych narzędzi wspierających dydaktykę i zarządzanie procesem kształcenia oraz wskazanie możliwości finansowania nowoczesnych rozwiązań dydaktycznych na uczelniach z puli funduszy dostępnych w programach unijnych POWER 3.5 i POPC 2.1. Wartość dofinansowania dla pojedynczej uczelni może wynieść od 400 tys PLN do 30 mln PLN w zależności od wielkości uczelni (liczby studentów). Udział w seminarium będzie doskonałą okazją do zaplanowania przedsięwzięć uczelni oraz stworzenia koncepcji wniosku o finansowanie działań w ramach programu POWER 3.5 i POPC 2.1.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA

  • Praktyczne rozwiązania i pozyskanie finansowania z Programów POWER 3.5 i POPC 2.1
  • Prezentacja innowacyjnych i sprawdzonych narzędzi dydaktycznych na uczelni
  • Rozwiązania dla efektywnego zarządzania procesem kształcenia
  • Studia w smartphone: innowacyjna aplikacja dla studenta i dydaktyka
  • Działania podnoszące kompetencje pracowników uczelni

 

PROGRAM SEMINARIUM

10:00 – 10:05 Powitanie
10:05 – 10:30 Finansowanie projektów innowacyjnych usprawniających pracę uczelni (POWER 3.5 i POPC 2.1)

Edyta Niemyjska – Czech,  AVISTA, Ekspert ds. finansowania

10:30 – 11:30 Innowacyjne narzędzia wspierające kształcenie z wykorzystaniem e-learningu

Beata Galas, Blackboard Inc., Head of Business Eastern Europe
Magda Sochacka, PCG Academia, Dyrektor ds. Współpracy z Partnerami Biznesowymi

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 12:15 mStudia: webowy i mobilny interfejs uczelni

Bartosz Borejko, PCG Academia, Dyrektor Regionalny

12:15 – 12:45 e-Usługi: elektroniczny obieg dokumentacji studenta

Grzegorz Żytka, PCG Academia, Dyrektor Regionalny

12:45 – 13:30 Podsumowanie i konsultacje
13:30 – 14:30 LUNCH
Prezentacja dodatkowa: Jak wspierać wykładowców prowadzących zajęcia w Internecie?

Przemysław Stencel, Edukacja-Online.pl

 

PARTNERZY I PATRONI

 

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem projektu Akademia Innowacji dla Uczelni:

tel. (22) 53 53 712

e-mail: info@pcgacademia.pl