JW PDL

O idei projektu LUMEN we wspólnym wywiadzie dla Rzeczpospolitej opowiadają Piotr Dmochowski-Lipski (Prezes PCG Polska) i prof. Jerzy Woźnicki (Prezes FRP).

Jak wynika z danych statystycznych GUS, szkolnictwem wyższym w Polsce kieruje i administruje blisko 75 tysięcy osób. Celem projektu LUMEN jest budowa trwałej platformy komunikacji i wymiany doświadczeń dla rektorów, kanclerzy, menedżerów i innych osób profesjonalnie zarządzających polskimi uczelniami. Założenia projektu LUMEN realizujemy za pośrednictwem: konkursu dla uczelni (organizowanego co dwa lata), międzynarodowej konferencji  (organizowanej co rok), oraz portalu informacyjnego (dostarczającego najświeższych wieści o szkolnictwie wyższym każdego dnia).

Konkurs

Konkurs dla uczelni
Konferencja

Konferencja dla liderów zarządzania
Portal

Portal o szkolnictwie wyższym
 

Chociaż projekt LUMEN uruchomiła firma doradczo-technologiczna Public Consulting Group to ma on charakter inicjatywy otwartej, rozwijanej społecznościowo. Dlatego do grona organizatorów projektu w 2016 roku dołączyła Fundacja Rektorów Polskich pod przewodnictwem prof. Jerzego Woźnickiego oraz firma technologiczna Microsoft Polska. Wszystkie instytucje (uczelnie, firmy prywatne, fundacje i stowarzyszenia) oraz osoby (eksperci, konsultanci, menedżerowie) zainteresowane wsparciem projektu LUMEN w aspekcie organizacyjnym lub merytorycznym zachęcamy do kontaktu z Biurem Projektu.

Biuro Projektu LUMEN
ul. Piękna 19, 00-549 Warszawa
Telefon: (22) 53 53 712
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.