System obsługi studiów Uczelnia 10

Efektywne zarządzanie kluczowymi procesami na uczelni

System Obsługi Studiów_System Dziakanatowy


 

Efekztywne zarządzanie uczelnią łączy się z koordynacją wielu procesów realizowanych niekiedy oddzielnie na licznych jednostkach oraz analizą danych spływających z wielu źródeł. Poprzez dostarczanie kompleksowego i zintegrowanego ekosystemu rozwiązań i modułów dopasowanych do potrzeb uczelni i jej poszczególnych departamentów, umożliwiamy optymalizację pracy uczelni na wszystkich poziomach zarządczych.

Jesteśmy świadomi wymagań stawianych przed uczelniami (Ustawa 2.0) oraz ich kadrą zarządczą i dydaktyczną, dlatego w naszym portfolio znajdują się rozwiązania zapewniające transparentność, nadzór nad kondycją finansową uczelni, nadzór i weryfikację jakości kształcenia, sprawne administrowanie, płynną wymianę i dostęp do informacji z dowolnego miejsca oraz spełnienie wymogów sprawozdawczych dla organów nadzorujących.

PCG Academia oferuje zintegrowany ekosystem rozwiązań IT wspierających efektywne wykorzystanie danych w procesie zarządzania uczelnią. W skład ekosystemu wchodzą m.in.:

 

Oferujemy rozwiązania własne oraz stale rozwijane portfolio zintegrowanych aplikacji zewnętrznych dostarczanych przez partnerów handlowych naszej firmy takich jak Blackboard (platformy LMS i narzędzia e-learningowe) czy Inspera (elektroniczne egzaminowanie studentów). Nasze portfolio obejmuje również aplikacje usprawniające komunikację i przepływ informacji pomiędzy uczelnią i jej interesariuszami, w tym studentami i pracownikami. Jesteśmy dostawcą aplikacji mStudia - aplikacji mobilnej dla studentów, dydaktyków i pracowników dziekanatów, zintegrowanej z wiodącymi systemami dziekanatowymi: Uczelnia 10 i USOS.

 

Jeden system, wiele możliwości

System obsługi studiów Uczelnia 10 to więcej niż repozytorium do przechowywania danych. System obsługi szkół wyższych Uczelnia 10 pozwala pracownikom akademickim i dydaktycznym efektywnie realizować wszystkie procesy na uczelni: od rekrutacji, obsługi i utrzymania studentów, przez planowanie i rozliczanie zajęć dydaktycznych, aż po raportowanie wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

 

Kluczowe korzyści


Elastyczność w dostosowaniu systemu do potrzeb uczelni.
Spełnienie wymogów sprawozdawczych i legislacyjnych (Ustawa 2.0, RODO).
Optymalizacja kosztów administracyjnych i zasobów uczelni.
Dostęp webowy i poprzez aplikację mobilną dla studentów i pracowników Uczelni.
Najszersze na polskim rynku spektrum funkcjonalności.
Sprawdzony model biznesowy i wdrożeniowy. Utrzymanie i rozwój funkcjonalności po stronie dostawcy.

 

Najważniejsze funkcjonalności


Obsługa dziekanatu i zarządzanie tokiem studiów

  • Intuicyjny i w pełni konfigurowalny interfejs użytkownika.
  • Mechanizmy walidacyjne i wspierające gromadzenie „czystych” danych (słowniki, listy rozwijalne, opcje do wyboru).
  • Obsługa Krajowych Ram Kwalifikacji (KRK) i sylabusów.
  • Obsługa programów wymiany studenckiej (np. Socrates-Erasmus).
  • Współpraca z otwartymi systemami takimi jak KReM, OSA, Plagiat.pl, ORD, PBN.
  • Pełna obsługa prac dyplomowych.
  • Wsparcie komunikacji między uczelnią, studentem i dydaktykami.
  • Kompatybilność z webowym i mobilnym interfejsem uczelni, Elektronicznym Obiegiem Dokumentacji oraz Systemem Rekrutacji.
  • Bogata biblioteka wydruków, proste definiowanie własnych szablonów.

 

Obsługa finansowa studentów i pracowników

  • Obsługa finansowa studentów i dowolna konfiguracja naliczeń.
  • Ewidencjonowanie wniosków stypendialnych, przyznanych stypendiów, historii wypłat.
  • Obsługa finansowa pracowników dydaktycznych (pensum, umowy, rachunki).
  • Konfigurowalne zestawienia umożliwiające analizę danych dotyczących studentów, pracowników, zaległości na różnych poziomach szczegółowości.
  • Integracja i wymiana danych z każdym systemem obsługi studiów i systemem finansowo-księgowym w Polsce.
  • Windykacja.

 

Planowanie zajęć

 

  • Wsparcie procesów planowania zajęć, zaliczeń i egzaminów na podstawie danych wprowadzonych w innych obszarach systemu (eliminacja potrzeby podwójnego wpisywania danych).
  • Optymalne wykorzystanie sal zajęciowych, zasobów uczelni, delegowanie zastępstw.
  • Informacja o konfliktach pojawiających się w planie zajęć.
  • Intuicyjne zarządzanie siatką zajęć w trybie „przeciągnij i upuść”.
  • Udostępnianie informacji o planie zajęć studentom i pracownikom poprzez webowy interfejs Wirtualna Uczelnia i aplikację mobilną mStudia.

 

Wirtualna Uczelnia - zdalny dostęp do danych dla studentów i pracowników

  • Zdalny wgląd w pełną historię studenta za pośrednictwem przeglądarki lub aplikacji mobilnej mStudia (wielojęzyczność).
  • Bieżący dostęp do kluczowych informacji i czynności przez Studenta: zapisy na zajęcia i specjalizacje, plan zajęć, materiały udostępniane przez wykładowców, harmonogram egzaminów, komunikacja z administracją i dydaktykami.
  • Bieżący dostęp do informacji i procesów dla wykładowców.
  • Cyfryzacja obsługi dydaktyki, procesu oceniania, dyplomowania.
  • Zdalna obsługa procesów administracyjnych i spraw studentów (np. wnioski o stypendia).
  • Wsparcie procesu komunikacji ze studentami za pomocą celowanych e-maili, dedykowanych ogłoszeń i ankiet ewaluacyjnych.
  • Bezpieczeństwo danych, nadzór nad uprawnieniami dostępu, bieżące wsparcie użytkowników.

 

Zarządzanie akademikami

  • Szczegółowa ewidencja pomieszczeń, ich dostępności oraz wyposażenia wielu obiektów, w tym poszczególnych pokoi z uwzględnieniem specjalnych potrzeb np. osób niepełnosprawnych.
  • Natychmiastowa aktualizacja zasobów: rezerwacje, przemeldowania i prolongaty.
  • Obsługa meldunków i rozliczeń ze studentami, pracownikami, gośćmi.
  • Integracja z Elektronicznym Obiegiem Dokumentacji: zdalna obsługa wniosków i obiegówek.
  • Możliwa integracja z Elektroniczną Legitymacją Studencką i kartami chipowymi: ewidencja wejść i wyjść, zarządzanie dostępami do pomieszczeń, eliminacja kluczy, bezpieczeństwo.
  • Raporty i wydruki. Prowadzenie szczegółowych analiz kosztów i przychodów (przy współpracy z modułem BI4Progress).

 

Biuro Karier i Serwis Absolwentów

  • Integracja z systemem dziekanatowym. Dostęp poprzez Wirtualną Uczelnię i mStudia (aplikacja mobilna Uczelni).
  • Zarządzanie ofertami pracy, praktyk, staży, szkoleń, konferencji, kursów.
  • Wsparcie studentów i absolwentów w zdobywaniu doświadczenia zawodowego i rozwoju kariery.
  • Mnogość funkcjonalności: oferty, praktyki, staże, szkolenia, konferencje, profile, CMS, CRM, ankiety, kontakty, CV.
  • Zarządzanie dostępem do informacji z uwzględnieniem zabezpieczeń i customizacji.
  • Praktyczne, samoobsługowe profile Pracodawców. Funkcja tworzenia opisów, publikacji ogłoszeń, researchu potencjalnych pracowników.
  • Badanie losów absolwentów i rynku. Utrzymywanie atrakcyjnej oferty kierunków studiów, specjalizacji, studiów podyplomowych, szkoleń.

 

Raporty, analizy i zestawienia

 

  • Efektywna obsługa raportowania do POL-on, GUS, PBN, PKA i innych kluczowych instytucji z otoczenia uczelni.
  • Samodzielne definiowanie zestawień na dowolnym zbiorze danych gromadzonych w systemie (nie wymaga wiedzy IT).
  • Integracja z zewnętrznymi systemami informatycznymi (ERP, HR, FK, CRM) celem pobrania niezbędnych danych do analiz.
  • Graficzna prezentacja danych zarówno pod kątem studentów i pracowników, jak i całej szkoły wyższej, np. koszty wydziałowe, koszty pracownicze, obciążenie sal dydaktycznych itp.

 

System obsługi studiów

 

 Pobierz broszurę

 

Poznaj możliwości systemu UCZELNIA 10.

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania demo lub umówienia się na prezentację. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

 

Kontakt

 

 

Ochrona Danych Osobowych

Pragniemy poinformować, że administratorem danych osobowych jest PCG Academia Sp. z o.o. z siedzibą w Jasionce, Jasionka 954F, 36-002 Jasionka, NIP: 5170370170, REGON: 361629511, KRS: 0000560490 Sąd Rejonowy w Rzeszowie. Kontakt do inspektora ochrony danych (IOD) iod@pcgacademia.pl. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. w celu kontaktowania się z Państwem, by przekazywać Państwu informacje o produktach i usługach dedykowanych szkolnictwu wyższemu, organizowanych konferencjach, seminariach i konkursach, zarówno administratora, jak i jego partnerów. Podstawą prawną przetwarzania jest Państwa zgoda lub prawnie uzasadniony interes administratora. Dane będą przetwarzane dopóki nie wycofacie Państwo zgody na ich przetwarzanie, albo do czasu zaprzestania przez administratora świadczenia usług i tworzenia produktów, o których mowa w niniejszym dokumencie. Macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, jeżeli przetwarzanie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany, a podstawą przetwarzania jest Państwa zgoda. Macie Państwo prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie w każdym czasie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie uzyskanej od Państwa zgody na przetwarzanie. Dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Administrator stosuje wymogi RODO. Mogą Państwo w dowolnym momencie zmienić swoje preferencje marketingowe, zmienić lub usunąć dane, zrezygnować z otrzymywania informacji od PCG Academia. W tym celu prosimy o wysłanie wiadomości na adres: info@pcgacademia.pl.